Verhuisd - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Aleid & Rik - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit Préveza, Griekenland van Aleid & Rik - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Blijf op de hoogte en volg Aleid & Rik

03 September 2014 | Griekenland, Préveza

Als je het huis verkoopt, ga je verhuizen. Als je de boot verkoopt waar je op woont, ga je verhuizen. En dat hebben we gedaan. Met Pauline, Bart, Koen en Teun hebben we eerst nog een prachtweek gehad in de buurt van de stad Corfu. En dan op naar Preveza voor de overdracht van de boot. Spullen gepakt en in de opslag gedaan. Van binnen en van buiten schoongemaakt, dat laatste werd makkelijker door de enorme regenbuien die over het Ionische gebied werden uitgestort. En dan is het 3 september, de dag van de overdracht. Na een paar uur zitten we op de hotelkamer met een vracht aan mooie herinneringen. Daar heeft Aleid een filmpje van gemaakt, dat de afsluiting is van de Que Sera sera periode.
Degenen die ons gevolgd hebben: Bedankt voor de lieve en positieve reacties. Ze hebben ons geïnspireerd.
We gaan nog even door met Keesera en volgend jaar zomer varend door de Franse kanalen en rivieren op weg naar Nederland, dat is wat we willen.

Link naar film: http://youtu.be/OCNpeYYoXNE

• 03 September 2014 - 19:41

Robert Rekké:

Gemengde gevoelens natuurlijk. Enerzijds fijn dat jullie de boot hebben kunnen verkopen, anderzijds jammer dat het iets sneller gebeurde dan gepland. Fijn dat wij (Irene en ik) jullie hebben kunnen bezoeken in Italië op Elba en in Turkije (en Irene ook nog in Griekenland) en dat we op die manier een stukje hebben kunnen meemaken uit deze bijzondere periode van jullie leven.
    Ik hoop dat jullie de komende tijd nog flink kunnen genieten.
    Succes met het vinden van een rivieren-boot!
    Groetjes,
    Robert

• 03 September 2014 - 22:19

Omi:

Slaap lekker, en verheug je op je volgende avontuur !
    Tot spoedig ziens !! Liefs van Mama/Omi

• 03 September 2014 - 22:49

Janke:

Wel een gek idee hoor dat de boot nu niet meer van jullie is. En jammer dat ik nu niet meer kan opscheppen dat mijn zus ergens in Europa op een boot woont...Maar wel fijn dat jullie weer heel langzaam aan deze kant op komen!! Groetjes Janke

• 04 September 2014 - 09:54

Duco:

Weer een nieuw hoofdstuk van een spannend boek!

• 04 September 2014 - 17:00

Marsha:

prachtige film!! xx

• 04 September 2014 - 17:56

Marieke:

Wat een mooi filmpje ! Het geeft goed weer hoeveel mooie dingen jullie hebben gezien . Het zal voor jullie wel een dubbel gevoel zijn nu maar elke verandering schept nieuwe kansen !

• 04 September 2014 - 18:12

Paula Eradus:

Wow wat een leuke film van jullie leven van de afgelopen tijd.
    Wat een heerlijkheid !
    Suc6 hoor met de reis terug,maar waarom,blijf daar !
    Niet om jullie niet te zien ,maar om dat heerlijke leven wat je hebt.
    Jullie zien er ook echt als globetrotters uit.

Kus paula

• 04 September 2014 - 22:30

Yolanda Kuijper:

Wat een prachtige weergave ( in vogelvlucht) van jullie fantastische avontuur.
    En wat heerlijk om jou ( Aleid) maandag weer te zien, volgens mij komen we tijd te kort. Tot maandag xxxx

• 05 September 2014 - 08:23

Tante Nel:

met belangstelling alles gelezen en bekeken .
    veel geluk en sterkte gewenst
    wie weet tot ziens.
    veel liefs .